Hjemmeside cases ved PixelPanda.dk ApS bliver altid håndlavet efter den enkelte kundes ønske og behov. Den færdige løsning har til mål at afspejle kundens forretning og samtidig gøre det nemt for brugeren at benytte produktet.
Når hjemmesiden er lagt online er der mangle muligheder for at optimere den på flere forskellige fronter. En god start er at påbegynde AdWords annoncering for at blive eksponeret til markedet. Google Analytics kan med fordel linkes til AdWords for at give en større indsigt i brugerens adfærd på hjemmesiden. Udfra adfærden har man mulighed for at optimere hjemmesiden mere målrettet.
Efter at man har optimeret sit websted udfra brugeradfærden er det oplagt at udvælge 1-3 sociale kanaler til at nå sine kunder med. En oplagt strategi er at udarbejde en content marketing strategi som bygger på at levere blogindlæg i en høj kvalitet som deles på de sociale kanaler man har udvalgt.
Hvis man er dygtig til at nå sin målgruppe ved hjælp af solid content marketing på de sociale kanaler og samtidig har held med sin AdWords kampagne så er der rigtig gode chancer for at man får nye kunder i butikken. SEO er også en meget vigtig del til at nå målene om øget relevant hjemmeside trafik og konvertering til salg.
Med en visuel identitet lavet af PixelPanda.dk ApS kan din virksomhed med garanti få et stærkere brand image & skille sig ud fra mængden. Det unikke ved netop din virksomhed formår vi at visualisere på en kreativ & enkel måde. Skal vi bygge kreativt sammen?
Nyheder og updates omkring digitale medier.
*Der kan forventes 1stk. mail pr. måned.